Sol, sol, vind!

Ja, jag tänker vara en riktig svensk nu! Vaknar av att solen lyser rakt i mitt ansikte och ler fånigt, sträcker på mig och går ut på balkongen och inser snabbt att det blåser så in i heeelvete! Visserligen bor jag i ett riktigt blåshål men... varför är detta så typiskt Sverige att så fort det är så bra som det kan bli är det något som ska förstöra det, jag blåser ju iväg så fort jag går ut. Nej, jag vill stanna på marken och klaga över detta väder. Läs: flytta utomlands.
Nehee.. inte tänker jag vara hemma idag inte, jag ska ut! Ut och trotsa vinden och hålla hårt i kaffemuggen med så lite kläder som möjligt, kanske naken? hmm...
IAF, blogga är en trend, jag är seg, jag har tråkigt = jag startar en nu! Impuls, si! Vi får väl se hur detta går nu.
mwöh
Jag diggar mitt nya halsband, ja! Är kär...
"om jag kunde så skulle jag steloperera mitt hjärta"
Mwöh&herreguttan / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0