Älska dina fiender... de hatar det.

Jahaja, och till slut hamnade jag här igen, undrar varför? Är det för att jag är ensam och uttråkad, för att det är Night at the museum på tv, att jag sitter med hörlurar i öronen utan att lyssna på musik eller bara helt enkelt så att jag är "Gone crazy" och kommer tillbaka! Oavsett vad det beror på så kan jag säga att denna lördag kan/är/har varit den mest meningslösa lördagen på länge! Jag har inte gjort någonting, inget alls faktiskt. Jo, varit ute en stund och träffat två tomtar men annars.. NADA! Men jag måste dock erkänna att det är ganska sweet ändå.
hej
"Fat people are harder to kidnap"
Må maten vara kvar i magen/ Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0